nu een noodstop in kansas city

24 september 2013 - Kansas City, Kansas, Verenigde Staten

Er is een vrouw met een hartinfarct aan boord. we wachten op nadere instructies. Wordt misschien een ander reisschema. we krijgen 15 minuten tijd om eventueel thuisfront te bellen i.v.m vertraging, daarna mobiel uitzetten,

LG E 610 smarthphone

1. Yardena:
    24 september 2013
    Omg dat wil je niet.....arme vrouw hopelijk komt ze er boven op.....succes vertraging niet leuk maar ja die vrouw kan daar ook niets aan doen.
  2. MHe:
    25 september 2013
    Het scheelt weer, er was een bhv-er aan boord.
  3. Ceres:
    Maar gelukkig hebben jullie de aansluiting in philadelphia airport gehaald.
  4. Marianne:
    25 september 2013
    Weer thuisss
    We waren munt eerst 5 uur geslapen,
    na een lange vlucht van 16 uur. zonder haast je benen
    te kunnen strekken. maar we hebben zelfs onze aansluiting kunnen halen, ons vlucht van Philadelphia is met vertragen weg gegaann, dus we konden zo instappen, en door vliegen.
    Geen controles gehad ;-) maar ook de benen niet ff kunnen strekken. thnx voor de leuke reacties. :-)