Langzamerhand beginnen de krieb.......els

25 juni 2013

De kriebels beginnen weer te komen, vooral nu we een helikoptervlucht hebben geboekt door de Grand Canyon. Elke avond googelen we er op los, wat voegen we toe en wat laten we weg in onze roadtrip. The Wave en White Pocket zitten helaas niet in ons programma , maar de Paria Rimrocks, Yellow Rock, Water hole slot canyon, The great wall (minder toeristisch) staan wel op de lijst.

Rimrock Hoodoo               Yellow Rock              The Great wall

In Page AZ zullen we een permit $ 5,-- p/p moeten halen bij de Navajo Indianen, (Dineh) omdat veel van deze mooie locaties op hun grond staan. Ugh.

Een overnachting voor vertrek hebben bij een Schiphol hotel geboekt dat is inclusief parkeren en shuttle bus. (los parkeren kost namelijk hetzelfde als Fly en Park, we willen tenslotte niet stunten en stressen).

Boeken, landkaarten van ADAC en AAA worden uitvoerig bestudeerd, maar het is niet te doen er is te veel .....ik denk dat we maar moeten gaan emigreren.
Verder zijn we ook nog bezig met een training, om onze kaken wijder uit elkaar te kunnen zetten voor the XXXL Hamburgers.

Van Jorian en Ceres hebben we een luckey Dollar gekregen om in Las Vegas ons geluk te proberen. Wie weet ?????

Groetjes M&AgoesUSA

1. Marianne en Alex:
    26 juni 2013
    Welcome to the States let's drink in L.A. Grolsch beer
  2. Wilma:
    26 juni 2013
    Klink allemaal fantastisch, alleen het verhuizen lijkt me geen leuk idee. Ja en een goed idee van het overnachten,kun je het een beetje rustig aan doen. Het ziet er allemaal geweldig uit om jaloers van te worden. Maar ti's jullie van harte gegund hoor.
  3. Irma:
    5 augustus 2013
    Mooi ik ga jullie zeker volgen!!!
  4. Yardena:
    2 september 2013
    Emigreren? Wij vinden Duitsland al ver genoeg. ...die helikopter vlucht klinkt geweldig! Xxxxxl burger moet je lekker bestellen. Moet je gedaan hebben toch en die Coca Cola smal = big