bad internet in the Nugget

19 september 2013 - Sparks, Nevada, Verenigde Staten

Helaas we kunnen ff niet schrijven, we zitten in Reno in Nevada op de 25ste verdieping. wi-fi is erg slecht Wel een mooie trip gemaakt, niet volgens het boekje. We hebben namelijk een eigen trip gemaakt, door het echte USA, niet toeristisch maar ongekend mooi. Mooie graffel en bergpaden gereden. Hier is het natuur en wild gehalte erg hoog. Ook erg veel leuke Amerikanen ontmoet, die gaven ons, super tips. groetjes vanuit starbucks. (de lekkerste koffie hebben wij gehad bij snap's in Copperopolis). ... smartphone LG E610 /5

Over Reno valt niet veel te zeggen we zijn in een Mega hotel beland met Casino en ver weg van de Stad centrum van Reno. Het is gewoon een overnachting met zicht op Gokken en Line dancing. Wel leuk om te zien oude dames tegen de 90 jaar met bodyguard  slepend met een tasje aan de hand aan het gokken. De bodyguard mag zelfs haar tasje niet vasthouden. Deze overnachting is dus niet echt een topper voor een rondreis. Waarom deze in de reis zat??? Het zal wel te maken hebben met de provisie die ATI krijgt van het hotel, je kunt hier overnachten voor maar $19,-- p/n per kamer. The Nugget is veroudert, maar de internet  foto's doen anders geloven.  Hier valt dan ook geen mooie kiekjes van te maken. Bob en Candy (de tipgevers langs de rivier de Stanislaus hadden dit ons al gezegd).

1. Rita Ruitenberg:
    19 september 2013
    Ha luitjes, jullie genieten nog volop, heerlijk. jullie kunnen wel reisleiders worden.....een eigen trip uitstippelen is voor jullie een makkie, een baantje erbij...wie weet.
  2. Marja Euverman:
    Hai,
    nou dat is dan even rust voor jullie, misschien ook wel lekker.
    Ook al krijg ik absoluut niet het idee dat het jullie teveel is om iedere keer jullie reisverslagen te schrijven.
    Het is ook zo'n bijzondere reis, jullie beleven zo veel, dat kan je ook niet voor jezelf alleen houden, dan plof je nog uit elkaar, hi,hi.
    Dus mooi blijven delen met alle mensen .
    Ik vindt het geweldig om jullie verhalen te lezen, en de schitterende foto's te zien.
    Geniet er nog van, wat duurt het dan is het voorbij,niet leuk om te horen maar langzamerhand wordt het dan weer tijd voor de realiteit, of het moet zo zijn dat jullie alsnog een keer willen emigreren.
    Gr.
    Marja
  3. Dineke Mark:
    19 september 2013
    Wat een mooie verhalen en foto's. Het lijkt wel alsof ik een boek aan het lezen ben; een heel mooi boek! Een hele goede reis verder. Geniet er optimaal van en bewaar de herinneringen 4ever. Bijzonder om de buurtjes van weleer nu te kunnen volgen op deze unieke reis. Take care. Lieve groet van Dineke en uiteraard ook van Izaak.
  4. Marianne:
    20 september 2013
    dank je wel allemaal, leuk jullie berichtjess